Sikkerhedschef A+

Se introduktionsvideo til Sikkerhedschef A+ uddannelsen ved at klikke her:

Sikkerhedschef A+ uddannelsen er en overbygning på sikkerhedschef A uddannelsen.

I en verden der konstant forandrer sig, har Divisionsforeningen udarbejdet en uddannelse, der skal højne det sikkerhedsmæssige niveau ved afvikling af kampe i den bedste danske fodboldrække. Uddannelsen udbydes til personer, der er ansat som sikkerhedschef/sikkerhedschef-koordinator i Superligaen eller 1. division. For yderligere beskrivelse af kravene se venligst uddannelsesbeskrivelsen.

Uddannelsen afvikles over flere samlinger i Fodboldens Hus i Brøndby, hvor der tilknyttes instruktører og undervisere fra bl.a. beredskabet, dommerverdenen og politiet. Undervisningen er tilrettelagt, så deltagerne får konkrete værktøjer, der efterfølgende kan implementeres i klubben. Undervejs og som afslutning på uddannelsen vil deltageren gennemgå en skriftlig og mundtlig eksamen.
Læs hele uddannelsesbeskrivelsen fra 2022 her:
Sikkerhedschef uddannelse A+

Pris:
Kr. 20.995,- per kursist inkl. hotelovernatning (Glostrup Park Hotel).
Kr. 18.995,- per kursist uden hotelovernatning.

Betingelser:
Forud for tilmelding til sikkerhedschef-uddannelsen A+ skal den studerende som minimum have bestået følgende uddannelser:

1. Den lovpligtige kontrolløruddannelse
2. Sikkerhedschefuddannelsen A jf. klublicenskravene (grunduddannelsen)

Deltagelsespligt:
Det er deltagelsespligt i undervisningen (samtlige undervisningsdage). Undervisningen starter kl. 9:00 hver dag med forventet afslutning om aftenen (kl. 18-19). Den studerendes deltagelsespligt er en forudsætning for, at den studerende kan indstilles til den skriftlige og mundtlige eksamen.

Kommende kurser:
Der afvikles Sikkerhedschef A+ uddannelse på følgende datoer, som består af to samlinger:

• Første samling: 16.-18. januar 2024 (3 dage), hos Divisionsforeningen i Fodboldens Hus i Brøndby.
  • Anden samling: 27.-29. februar 2024 (3 dage), hos Divisionsforeningen i Fodboldens Hus i Brøndby.

Hvis man ønsker mere information er man velkommen til at kontakte:
Sikkerhedschef Kasper Kragh på mail kasp@df.dbu.dk.