Sikkerhedschef A+

Se introduktionsvideo til Sikkerhedschef A+ uddannelsen ved at klikke her:

Sikkerhedschef A+ uddannelsen er en overbygning på sikkerhedschef A uddannelsen. I en verden der konstant forandrer sig, har Divisionsforeningen udarbejdet en uddannelse, der skal højne det sikkerhedsmæssige niveau ved afvikling af kampe i den bedste danske fodboldrække. Uddannelsen udbydes til personer, der er ansat som sikkerhedschef/sikkerhedschef-koordinator i Superligaen eller 1. division (ved pladsmangel på holdet kan vi blive nødsaget til at prioritere Superliga klubberne først). For yderligere beskrivelse af kravene se venligst uddannelsesbeskrivelsen.

Uddannelsen afvikles over flere samlinger i Fodboldens Hus i Brøndby, hvor der tilknyttes instruktører og undervisere fra bl.a. politiet, fankoordinatorer fra ind- og udland, beredskabet, dommerverdenen og Politiets Efterretningstjeneste. Undervisningen er tilrettelagt, så deltagerne får konkrete værktøjer, der efterfølgende kan implementeres i klubben. Undervejs og som afslutning på uddannelsen vil deltageren gennemgå en skriftlig og mundtlig eksamen.

Læs hele uddannelsesbeskrivelsen fra 2019 (gældende fra 01.01.2019) her:
Sikkerhedschef uddannelse A+

Se datoerne for det kommende hold her: Uddannelsesoversigt

Ved spørgsmål kan Kasper Kragh, Sikkerhedschef i Divisionsforeningen, kontaktes på mail: kasp@df.dbu.dk eller telefon 4230 9840.