Divisionsforeningen søger administrationschef

Har du lyst til at være midt i udviklingen af dansk professionel klubfodbold med en flok brændende engagerede kollegaer omkring dig?

Divisionsforeningen søger en administrationschef, som får til ansvar at varetage økonomistyring og regnskab, strategisk og praktisk bestyrelses- og direktionsbetjening, HR og personaleadministration, styring og håndtering af vores portefølje af strategiske udviklingsprojekter for dansk professionel klubfodbold samt vores facility management og kontorstyring.

Om opgaven

Stillingen som administrationschef hos Divisionsforeningen er udfordrende og udviklende. Vi servicerer dagligt de 48 Liga- og Divisionsklubber, som er medlem af Divisionsforeningen. Vi administrerer også Superligaen A/S og Divisionsforeningens Arbejdsgiverforening som en del af vores opgaver, ligesom vi samarbejder tæt med DBU og den internationale fodbold. Du vil i tæt samarbejde og med reference til direktøren have berøring med hele vores organisation og klubberne. Dine opgaver vil være indenfor områderne forening, økonomi samt HR og kontor.

Forening

• Faglig og praktisk forberedelse, afholdelse og opfølgning af bestyrelsesmøder, generalforsamlinger og politiske medlemsmøder i fodbolden og idrætten, inklusive rådgivning og sparring omkring vedtægter og koordinering af valghandlinger og udvalgsposter
  • Kommunikation for formand, direktør og bestyrelse sammen med praktisk planlægning og koordinering af møder, rejser og arrangementer
  • Tilrettelæggelse af strategi for udviklingen af administrationen og foreningen

Økonomi

• Økonomistyring, analyser og rapportering med regnskabsudarbejdelse, budgetlægning og opfølgning, formueforvaltning og kontraktforvaltning samt kontrol og godkendelse af bogholderi og betalinger
  • Finansiering af aktiviteter og strategiske udviklingsindsatser samt styring af projektøkonomi i samråd med projektansvarlige herunder sikring af den strategiske retning

Human Ressource og kontor

• Rekruttering, ansættelsesaftaler, personaleudvikling og administration inklusive kontrol af lønadministration, feriehåndtering, arbejdsmiljø samt planlægning og opfølgning på møder i kontor og teams
  • Drift af kontor, faciliteter og IT

Du vil blive del af en dynamisk arbejdsplads. Elitefodboldverdenen er ofte en brændende platform, som hele tiden udvikler sig og er i bevægelse. Vi søger en stabil og serviceminded person, som er en god administrator, velformuleret i skrift og tale, stærk i økonomistyring på flere niveauer og med et strategisk blik for, at vores organisation altid leverer værdi til vores medlemmer. Vi kommer periodevis i uforudsete eller pressede situationer, hvorfor du skal kunne holde hovedet koldt, når det brænder på.

Om Divisionsforeningen

Divisionsforeningen repræsenterer de professionelle fodboldklubber i Danmark og arbejder for at fremme medlemmernes interesser både nationalt og internationalt. Vores medlemmer er klubberne i 3F Superliga, NordicBet LIGA samt i 2. & 3. Division. Vi administrerer og udvikler rækkerne inklusive de afsluttende runder og finalen i Sydbank Pokalen. Din arbejdsplads bliver Fodboldens Hus i Brøndby, hvor du får 17 engagerede kollegaer med vidt forskellige baggrunde og arbejdsopgaver.

Ansøgning

Hvis du er interesseret, hører vi meget gerne fra dig snarest muligt. Send din ansøgning, dit CV og dokumentation for din uddannelse til Divisionsforeningen på e-mail: df@df.dbu.dk. Vi indkalder til samtaler løbende og tager opslaget ned, når vi har fundet den rette til jobbet – så kom gerne til tasterne hurtigst muligt og send din ansøgning til os.  Skriv ”administrationschef” i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Claus Thomsen på telefon 20683055.