København, 2. april 2020
Mens dansk fodbold er på standby, så har NordicBet og Divisionsforeningen brugt tiden på at forlænge samarbejdet med endnu et år. Dette betyder, at den næstbedste danske fodboldrække ikke blot har NordicBet som navnesponsor i denne sæson, men også hele næste sæson.
NordicBet har været navnesponsor for rækken siden marts 2017, og til trods for denne turbulente tid fortsætter opbakningen. I dag er aftalen blevet forlænget, så den nu løber til sommeren 2021.
Direktøren i Divisionsforeningen, Claus Thomsen, glæder sig over, at der i denne udfordrende periode for dansk fodbold sendes et signal om opbakning til gavn for klubberne og NordicBet Liga generelt.
”Vi er glade for, at vi sammen med NordicBet kan komme med denne positive udmelding i en periode, hvor fodbolden er sat på pause i Danmark og det meste af verden. Vi har i NordicBet en rigtig god og engageret samarbejdspartner, der har fokus på ansvarlig betting. Det er fantastisk, at de ønsker at støtte op om dansk fodbold i den her ellers meget udfordrende tid for alle. Forlængelsen af samarbejdet sender et positivt signal om, at dansk fodbold fortsat er en meget attraktiv partner, ” lyder det fra Claus Thomsen.
Også hos NordicBet er der stor tilfredshed med, at samarbejdet forlænges med minimum endnu et år.
”Samarbejdet med Divisionsforeningen og klubberne har altid været godt, så vi ønsker naturligvis at forsætte opbakningen til dansk fodbold. Vi står foran en spændende sæson med streaming af samtlige kampe og en strukturændring, der gør, at vi tror på en endnu stærkere NordicBet Liga allerede næste sæson,” siger Ronni Hartvig, kommerciel direktør i Betsson Group, der står bag NordicBet.
For yderligere oplysninger kontakt direktør i Divisionsforeningen, Claus Thomsen (tlf. 2068 3055) eller kommerciel direktør i Betsson Group, Ronni Hartvig (tlf. +35679803361)