Sikkerhedschef A

Bliv uddannet Sikkerhedschef på 2 dage
Sikkerhedschef A er grunduddannelsen for at kunne varetage opgaven som sikkerhedschef i en Superliga og 1. Division klub.
Uddannelsen består af 5 moduler med emner som bl.a. stadionforberedelse, kampafvikling, fankultur og ledelse.
Uddannelsen giver kursisten bedre ledelsesmæssige værktøjer, kendskab til samhørigheden mellem service, tryghed og samhørighed samt uddanner kursisten i at afvikle en fodboldkamp på en god og forsvarlig måde. Uddannelsen afsluttes med en test, som skal bestås for, at kursisten kan få udleveret sit uddannelsesbevis.
Uddannelsen afholdes normalt én gang årligt og tager to hele dage.

Betingelser:
For at kunne deltage på Divisionsforeningens uddannelse for sikkerhedschefer, skal vedkommende have bestået den lovpligtige kontrolløruddannelse på forhånd. Der henvises i øvrigt til punkt 8.4.12 i klublicensmanualen for Superligaen.

Pris:
Prisen per kursist vil ligge mellem kr. 2.500 – 3.000 (ex moms) afhængig af en række forhold. Prisen dækker omkostninger til undervisning, overnatning, kursusmateriale og forplejning.

Kommende kurser:
Der er planlagt følgende uddannelser i 2022:
– Vejle stadion den 1.-2. februar 2022 (tilmelding åben via klub)

– Vejle stadion den 15.-16. juni 2022 (tilmelding ikke åben endnu)

Læs programmet her

Tilmelding:
Du skal tilmelde dig uddannelsen igennem den klub som du er tilknyttet.
NB. Der er et begrænset antal pladser på uddannelsen.

Deltagelsespligt:
Det er deltagelsespligt i undervisningen (samtlige undervisningsdage). Kursistens deltagelsespligt er en forudsætning for, at kursisten kan få udleveret sit uddannelsesbevis.

Ved spørgsmål kan Kasper Kragh, Sikkerhedschef i Divisionsforeningen, kontaktes på mail: kasp@df.dbu.dk