Sikkerhedschef A

Bliv uddannet Sikkerhedschef på 2 dage
Sikkerhedschef A er grunduddannelsen for at kunne varetage opgaven som sikkerhedschef i en Superliga- og 1. Division-klub.

Uddannelsen består af 5 moduler med emner som bl.a. stadionforberedelse, kampafvikling, fankultur og ledelse.
Uddannelsen giver kursisten bedre ledelsesmæssige værktøjer, kendskab til samhørigheden mellem service, tryghed og samhørighed samt uddanner kursisten i at afvikle en fodboldkamp på en god og forsvarlig måde. Uddannelsen afsluttes med en test, som skal bestås for, at kursisten kan få udleveret sit uddannelsesbevis.
Uddannelsen afholdes normalt én gang årligt og tager to hele dage (fra morgen til aften).

Betingelser:
For at kunne deltage på Divisionsforeningens uddannelse for sikkerhedschefer, skal vedkommende have bestået den lovpligtige kontrolløruddannelse på forhånd. Der henvises i øvrigt til punkt 8.4.12 i Klublicensmanualen for Superligaen.

Pris:
Prisen per kursist er kr. 3.495,- (ex moms) per deltager og dækker undervisningen og fortæringen i forbindelse med undervisningen. Deltagerne skal selv booke eventuelt overnatning.

Kommende kurser:

• 16.-17. april 2024 i Parken, København

Tilmelding:
Du skal tilmelde dig uddannelsen igennem den klub som du er tilknyttet.
NB! Der er et begrænset antal pladser på uddannelsen, som fordeles efter først til mølle princippet. Man er ikke endelig tilmeldt før man modtager bekræftelse på mail fra Divisionsforeningen.

Deltagelsespligt:
Det er deltagelsespligt i undervisningen (samtlige undervisningsdage). Kursistens deltagelsespligt er en forudsætning for, at kursisten kan få udleveret sit uddannelsesbevis.

Ved spørgsmål kan Kasper Kragh, Sikkerhedschef i Divisionsforeningen, kontaktes på mail: kasp@df.dbu.dk