NordicBet fortsætter som navnesponsor

NordicBet og Divisionsforeningen forlænger samarbejdet med endnu et år, så landets næstbedste fodboldrække fortsat hedder NordicBet Liga i den kommende sæson

NordicBet har været navnesponsor for landets næstbedste række siden marts 2017, og aftalen er netop forlænget med endnu en sæson, så den nu løber til sommeren 2020.

Udover de eksisterende elementer i partnerskabet øges fokus på at skabe endnu flere tilbud til fans af klubberne i NordicBet Liga. Et fokus, der koncentrerer sig om at øge interessen for at komme på stadion og opleve kampene i NordicBet Liga på tætteste hold.

Direktøren i Divisionsforeningen, Claus Thomsen, glæder sig over at samarbejdet forlænges til gavn for klubberne og NordicBet Liga generelt.

”Vi er i samarbejde med NordicBet lykkedes med at sikre et højt kendskabsniveau for NordicBet Liga, og har samtidig implementeret en række fantiltag, hvor klubbernes fans ved udvalgte kamp sikres en ekstra værdi via NordicBet ”tailgate-aktiviteter”. Det er derfor meget glædeligt, at NordicBet ønsker at forlænge samarbejdet, og at vi med den nye aftale får lagt yderligere tyngde på samarbejdet omkring fanaktiveringerne. Det er til gavn for begge parter, men i høj grad også til gavn for de mange fans, der møder op på stadion hver weekend i sæsonen,” lyder det fra Claus Thomsen.

Også hos NordicBet er der stor tilfredshed med, at samarbejdet forlænges med minimum endnu et år.

”Gennem de sidste to år har vi haft et rigtigt godt samarbejde med Divisionsforeningen og klubberne, hvor vi i fællesskab har arbejdet på at skabe de bedste rammer for danske fodboldfans. Vi agter at fortsætte det positive samarbejde, hvorfor det har været naturligt for os at forlænge aftalen med endnu et år”, siger Ronni Hartvig, kommerciel direktør for Betsson Group, der står bag NordicBet.

For yderligere oplysninger kontakt direktør i Divisionsforeningen, Claus Thomsen (tlf. 2068 3055) eller Marketing Manager hos NordicBet Danmark, Anders Bruun (2834 5596)