Troels K. Jensen er ansat som Turneringschef i Divisionsforeningen pr. 1. februar 2024

Det er med stor fornøjelse, at vi kan oplyse, at vi pr. 1. februar 2024 har ansat Troels K. Jensen som Turneringschef i Divisionsforeningen.

Her vil han få ansvaret for den overordnede ledelse af turneringsområdet, herunder turneringsadministration, kontraktfodbold, sikkerhed og klublicens for dansk professionel klubfodbold.

Troels er for nuværende ansat som Sekretariatsleder i Floorball Danmark, og han kommer med stor og bred erfaring fra fodboldens verden, både af administrativ og praktisk karakter. Han har tidligere, gennem mange år, været ansat som Licens Manager og Teamleder for DBU’s Turneringsafdeling, hvor han havde ansvaret for klublicenser, datoplaner og programlægning, kontraktadministration og TMS, og ikke mindst servicering af klubberne. Troels var ligeledes koordinator for Fodboldens Disciplinærinstans og det daværende Stadionudvalg i DBU. Troels har også stor praktisk erfaring fra klub-siden gennem sin ansættelse som Team manager i Brøndby IF.

Troels vil arbejde tæt sammen med Peter Ebbesen i den kommende tid, så der bliver sikret en god overlevering. Formelt vil både Troels K. Jensen og Peter Ebbesen have ansvar og kompetence som Turneringschef, indtil vi melder andet ud.

Vi glæder os til at byde Troels velkommen.